Iklan percuma disini...

Ruangan iklan percuma untuk rakan-rakan Anjung Sry Mas.
Klik mana2 ruangan yang masih kosong dan isikan url banner serta url blog anda.
Iklan akan dipaparkan selama 24 jam.

Ok Tak Blog Nie???

Monday 22 August 2011

Saya Pun Nak Dodol Alif!


Seronoknyerrr bile tengok kengkawan dapat doodle...
jeles gitu...

Tak pernah lagi tengok blog yang buat segmen cam nie...
menariknye...

saya nak satu!!!!!!!!!!!!!!!
Saya nak jugak sebab...kata hati saya doodle nie cantik sangat....
bak satulah bagi saya boleh??

saya nak doodle matanya sama macam doodle diatas...
sweet sangat....

kengkawan yang lain...nak juga tak???


Jom Singgah Ke Segmen "Saya Pun Nak Dodol Alif!"
Memang Menarik Hati...


1 comment:

  1. drop by klik2 iklan..
    jom singgah di santai dan klik2...
    tambah tabung nffng...

    ReplyDelete

Jom Kita Enjoy!!!